Helpdesk - servisní podpora 24/7

Naši klienti se mají vždycky na koho obrátit. Provozujeme totiž rozsáhlý IT ServiceDesk, který poskytuje nonstop servisní podporu. Pokud tedy budete mít technický problém nebo požadavek, naši experti Vám kdykoli pomohou. Tuto kvalitní službu nabízíme za bezkonkurenční ceny.

Kromě technické podpory nabízí toto středisko i další služby:

  1. Network Monitoring – dohled komunikačních uzlů, serverů, kritických aplikací klientů apod.
  2. Facility Management – dohled a monitorování budov a vozových parků.

Více o HelpDesk/IT ServiceDesk

  • Nachází se v Ústí nad Labem, což je město s moderní telekomunikační infrastrukturou.
  • Navíc v Ústeckém kraji je několik kvalitních technicky zaměřených univerzit a díky tomu zde nacházíme kvalifikovanou pracovní sílu.
  • IT ServiceDesk získal podporu EU, a to je jedním z důvodů, proč jsou naše ceny dostupné.
  • Při práci využíváme své vlastní produkty a řešení, kterými jsou HELPDESK, Griffon Office aj., ale i produkty renomovaných dodavatelů, např. Microsoft, IBM a Cisco. S těmito firmami dlouhodobě spolupracujeme.

Hlavní výhody

  • Nonstop podpora
  • Bezkonkurenční ceny
  • Network monitoring
  • Facility management
Mám zájem o službu

Další služby

Správa počítačových sítí

Správa koncových stanic

Zálohování

Zavedení Microsoft 365

Správa sítě a implementace NGFW

Vaše IT vyřešíme, neváhejte nás kontaktovat

Domluvte si s námi konzultaci pro vaše ICT projekty.

Jméno a příjmení: *

Společnost: *

E-mail: *

Zpráva: