Nahrávání hovorů

Náš systém pro nahrávání telefonních hovorů uspokojí i ty nejnáročnější klienty – banky, pojišťovny, záchranné složky, firmy provozující servisní nebo bezpečnostní linky, objednávkové portály aj.

Vylepšujeme vaše zákaznické služby

Potřebujete nahrávat a archivovat telefonní hovory? Nabízíme Vám systém CP Voice Logger, díky kterému si budete moci kdykoli přehrát libovolný hovor. Aplikace je vhodná pro všechny firmy, které potřebují mít z různých důvodů k dispozici záznamy svých hovorů.

Proč si vybrat CP Voice Logger?

  1. Je nezávislý na Vaší telefonní ústředně. Můžeme Vám ho tedy poskytnout bez ohledu na velikost, značku a stáří ústředny.
  2. Můžeme ho instalovat samostatně nebo jako součást jiného řešení, např. CRM, HELPDESK
  3. Jde o uživatelsky přívětivý systém, jehož obsluha je velmi snadná.
  4. Na rozdíl od jiných nahrávacích systémů ho můžete využívat také pro IP telefonii.
  5. Je vysoce spolehlivý a za výhodnou cenu.

Co Vám přinese?

  • Lepší komunikaci se zákazníky, kteří se dovolají na Vaši zákaznickou nebo technickou podporu, service desk a další linky.
  • Vyšší kontrolu práce zaměstnanců
  • Operátoři jej využijí i jako tréninkový nástroj.

Samostatně nebo jako součást jiného řešení

Mám zájem o službu

Vaše IT vyřešíme, neváhejte nás kontaktovat

Domluvte si s námi konzultaci pro vaše ICT projekty.

Jméno a příjmení: *

Společnost: *

E-mail: *

Zpráva: